[Rejestr] Jest propozycja rzadu

Agata Szczerbiak agata.szczerbiak w gmail.com
Sob, 27 Lut 2010, 18:30:27 MET

kolejna sprawa: lista uprawnionych do korzystania z platformy

pan Maciej napisał: „4. Powstaje też pytanie jak powinna wyglądać
lista uprawnionych do pisania na platformę od strony społecznej. Czy
powinno to być tak, ze rząd sobie dobiera każdorazowo partnerów do
rozmów ;) czy tak, że mamy listę "poważnych NGO" (najlepiej tych,
które dofinansowywane są z projektów rozdzielanych przez administrację
podległą rządowi ;)) czy może tak, że może zgłaszać uwagi każda grupa
trzech pełnoletnich spamerów z wyższym wykształceniem.”

W propozycjach współpracy rządu z obywatelami, czytamy, że:

"4. Zasady funkcjonowania platformy komunikacyjnej, zakres i
harmonogram prac oraz
regulamin uczestnictwa okreś lone zostaną  przez „grup  inicjatywną “
składaj ącą  się
z przedstawicieli pi ęciu  środowisk: 1. internautów, 2. przedsi
ębiorców bran ży
teleinformatycznej i mediów elektronicznych, 3. ekspertów, 4.
organizacji pozarzą dowych,
oraz 5. rz ądu. Liczba osób w grupie powinna umoż liwia  konstruktywne
działanie"

więc: platforma informacyjna ma być otwarta dla wszystkich osób, które
będą chciały się wypowiedzieć, a rekrutacja będzie dotyczyć tylko
grupy inicjatywnej.

jeśli uwagi nad którymi pracujemy mają dotyczyć również wyłonienia
przedstawicieli strony społecznej w grupie inicjatywnej, należy
odpowiedzieć na pytania: ile osób? kto dokładnie?
A więc?