[Rejestr] Jest propozycja rzadu

Agata Szczerbiak agata.szczerbiak w gmail.com
Sob, 27 Lut 2010, 17:50:48 MET

na razie uzupełniłam dokument o uwagę dotyczącą utworzenia podstron
rejestrujących dla wszystkich projektów
proszę o zapoznanie się i złożenie poprawek z dok. (3 i 4 strona,
kolor czerwony)

On 27/02/2010, Maciej Szmit <maciej.szmit w gmail.com> wrote:
> Witam!

> Cóż można powiedzieć, poza tym, że argumenty "ponieważ poszczególne
> ministerstwa sÄ… przyzwyczajone" ewentualnie "na poziomie idei nie ma
> rozbieżności pomiędzy postulatami a (...) sposobem myślenia o pożądanym
> kierunku" brzmią albo humorystycznie albo.... no pozostańmy przy tym, że
> humorystycznie.
>
> Jednakże w chwili obecnej nasze uwagi mają dotyczyć Systemu informacji
>>

> No tak, tyle, że problem w tym, że zawsze w obecnym trybie prac, uwagi będą
> mogły dotyczyć poszczególnych projektów, a - jak mówi klasyk, wampir jest
> [...]
Name: Opis_funkcjonalny_RCL[uwagi.a.sz.+r.z.].doc
Type: application/msword
Size: 95232 bytes
Desc: nie znany

Wiêcej informacji o li¶cie dyskusyjnej Rejestr