[Rejestr] Jest propozycja rzadu

Jaroslaw Lipszyc jaroslaw.lipszyc w wolnepodreczniki.pl
Pią, 26 Lut 2010, 12:43:59 MET

Agata Szczerbiak (Stowarzyszenie im. Brzozowskiego) wyrazila chec pomocy
w przygotowywaniu roznych spraw zwiazanych z post-rejestrem. Moge ja
poprosic o przygotowanie krotkiego stanowiska na podstawie wygloszonych
na tej liscie uwag, tekstow Vagli i pracy FWiOO. Takie stanowisko
moglibysmy szybko przyjac i wyslac. Osobiscie sadze, ze kluczowe jest
podniesienie kwestii koordynacji inicjatyw w sferze infrastruktury i
przypomnienie pracy grupy opracowujacej kwestie konsultacji (Fundacji
Batorego i innych).

Lipszyc