[Rejestr] Jest propozycja rzadu

Katarzyna Szymielewicz katarzyna.szymielewicz w panoptykon.org
Pią, 26 Lut 2010, 11:02:44 MET

 Witajcie,
Fundacja Panoptykon ze względu na bardzo ograniczone możliwości czasowe w
tym tygodniu nie przygotowuje własnego stanowiska. Dla nas, przy braku
zaplecza organizacyjnego i napiętych "terminach własnych", takie kilkudniowe
terminy do konsultacji projektów rządowych są bardzo trudne.

Jeśli jednak powstawałoby stanowisko wspólne, na pewno je poprzemy.

Zagdzam się z propozycją pana Rafała, tj. uzupełnienia platformy RSI o
kolejny resort "stronę społeczną". To by było swoiste przeniesienie na
platformę rządową pomysłu, który już siłami pozarządowymi próbuje realiziwać
OFOP, prawda Piotrze? Potrzeba powołania takiej platformy do naszych
uzgodnień "środowiskowych" została już dobrze rozpoznana. Dlaczego by nie
wykorzystać zasobów państwa do jej zaspokojenia? To dobry pomysł. A jeśli
podwykonanwcy zrobią to źle, to skrytykujemy i utworzymy własną, ale zawsze
będzie to jakaś lekcja dla obywdu stron.

K.