[Rejestr] reminder dla Premiera - ostatnia wersja

Katarzyna Szymielewicz katarzyna.szymielewicz w panoptykon.org
Pon, 22 Lut 2010, 14:53:28 MET

Przewidując taką ewentualność, załączyłam do listu (niesygnowanego)
pismo przewodnie, w takiej własnie formule, podpisane przeze mnie.
Więc jeśli sie Premier zdecyduje na odpowiedź w liście, może wysyłac
na mój adres. Zakładam jednak, że KPRM ma kontakt do nas i moga bez
problemu zapytać o adres do korespondencji. Nie dajmy sie zwariować z
tym protokołem dyplmatycznym.

Ponieważ Jarek to co jest zaakceptował, i sam wyłączył się z prac w
tym tygodniu, a ja nie moge już poświęcac więcej czasu na tę operację
logistyczna, proponuje "kwestie formalne" uznać za rozstrzygnięte.
Jesli nie usłyszę veta, listy pójda kurierem do KPRM za pół godziny.

K.