[Rejestr] reminder dla Premiera - ostatnia wersja

Katarzyna Szymielewicz katarzyna.szymielewicz w panoptykon.org
Pon, 22 Lut 2010, 13:06:32 MET

Drodzy,

przesyłam "obecną ostateczną" wersję naszego listu-remindera.

Alek za chwilę prześle jeszcze e-mail z naszymi telefonicznymi
ustaleniami (wyjaśnienie "dlaczrgo tak").

Proszę o uwagi, jeśli ktoś ma jeszzcze zastrzeżenia co do treści.

Moja propozycja jest taka, żeby NIKT nie podpisywał sie 'fizycznie"
pod listem, skoro nie możemy zrobić tego wszyscy. Załącze tylko pismo
przewodnie w imieniu nas wszystkich, a sam list pozostanie z logami,
jako ekstrawagancką formą "elektronicznego podpisu" ;-)

Pozdrawiam,
K.