[Rejestr] Witam

Piotr VaGla Waglowski vagla w vagla.pl
Sob, 20 Lut 2010, 13:21:48 MET

Igor Ostrowski napisal/a w dniu 2010-02-20 10:41:
> Pozdrawiam
> Igor

Szanowny Panie Mecenasie,

czy tezy z artykułu:
http://www.polityka.pl/kraj/analizy/1501679,2,think-tank-michala-boniego.read

są nadal aktualne?

Mam na myśli informacje, że doradcy strategiczni premiera, nie są
związani formalnie z rządem, w części zrezygnowali z wynagrodzenia, ale
nie z pracy zawodowej w swoich miejscach zatrudnienia poza sferą
administracji publicznej?

Proszę nie traktować mojego pytania jako działanie ofensywne. Chciałbym
po prostu dowiedzieć się kto dokładnie składa propozycje w imieniu
rządu. Przejrzystość działania władzy publicznej jest jednym z
postulatów w tej dyskusji.

 Piotr 'VaGla' Waglowski     vagla [at] vagla [dot] pl
 VaGla.pl Prawo i Internet   http://www.vagla.pl
 Internet Society Poland     http://www.isoc.org.pl