[Rejestr] Witam

Piotr VaGla Waglowski vagla w vagla.pl
Czw, 18 Lut 2010, 18:55:30 MET

Igor Ostrowski napisal/a w dniu 2010-02-18 16:49:
> Dołączyłem do grupy i korzystając z okazji chciałem się z Wami przywitać
> :) Jestem radcą prawnym, absolwentem WPiA UW. Specjalizuje się w prawie
> regulującym działalność mediów elektronicznych, wykorzystania
> nowoczesnych technologii, własności intelektualnej i w prawie
> telekomunikacyjnym.  Jako członek Zespołu Doradców Strategicznych
> Premiera uczestniczyłem w debacie 5 lutego i pomagałem wraz z Alkiem
> Tarkowskim opracować plany dalszych działań. Ciekawy jestem co myślicie
> o pomyśle stworzenia platformy on-line jako miejscu prowadzenia

Czy wiadomo kto dokładnie przygotował propozycję opublikowaną dziś na
stronie premier.gov.pl? W treści notatki oraz pod samym tekstem
propozycji nikt nie jest podpisany. Nie ma tam również informacji, kto
ten tekst przygotował, ani w jakim trybie został on przyjęty jako
stanowisko rządu.

Mam na myśli to:
http://www.premier.gov.pl/centrum_prasowe/wydarzenia/id:4241/

Zaczyna się od słów: "Kancelaria Prezesa Rady Ministrów przedstawiła w
serwisie www.premier.gov.pl koncepcję współpracy z obywatelami...", ale
trochę nie chce mi się wierzyć, że cała Kancelaria Prezesa Rady
Ministrów brała udział w przygotowaniu propozycji. Istotne jest też dla
mnie w jakim trybie formalnie ta propozycja została przyjęta i przez kogo.

 Piotr 'VaGla' Waglowski     vagla [at] vagla [dot] pl
 VaGla.pl Prawo i Internet   http://www.vagla.pl
 Internet Society Poland     http://www.isoc.org.pl