[Rejestr] Witam

Igor Ostrowski iostrowski w projektpolska.pl
Czw, 18 Lut 2010, 16:49:38 MET

Witam,

Dołączyłem do grupy i korzystając z okazji chciałem się z Wami przywitać :) Jestem radcą prawnym, absolwentem WPiA UW. Specjalizuje się w prawie regulującym działalność mediów elektronicznych, wykorzystania nowoczesnych technologii, własności intelektualnej i w prawie telekomunikacyjnym.  Jako członek Zespołu Doradców Strategicznych Premiera uczestniczyłem w debacie 5 lutego i pomagałem wraz z Alkiem Tarkowskim opracować plany dalszych działań. Ciekawy jestem co myślicie o pomyśle stworzenia platformy on-line jako miejscu prowadzenia merytorycznej dyskusji dot. rządowych planów (bądź ich braku) budowy szeroko pojętej "Polski Cyfrowej".   Sam jestem dość optymistycznie nastawiony do tego pomysłu.  Jeśli uda się projekt pociągnąć dalej, mamy szansę stworzyć podwaliny projektu open government w Polsce.

Pozdrawiam
Igor