[Rejestr] Jest propozycja rzadu

Małgorzata Szumańska malgorzata.szumanska w panoptykon.org
Czw, 18 Lut 2010, 12:47:38 MET

Tak, myślę, że z powodzeniem możemy pracować na tym liście. W najbardziej
ogólnym zarysie nowe pismo powinno, jak sądzę, zawierać:
- uznanie tego, co rząd zrobił do tego pory i ustosunkowanie się do
przedstawionej propozycji;
- przedstawienie naszych zarzutów dotyczących kontynuacji prac
legislacyjnych oraz oczekiwania związane z obietnicami, które jeszcze nie
zostały spełnione (z listu).

MSz
--
FUNDACJA PANOPTYKON