[Rejestr] wstepny komunikat

Jozef Halbersztadt jothal w o2.pl
Śro, 17 Lut 2010, 12:19:31 MET

Dnia 17 lutego 2010 12:07 Jozef Halbersztadt <jothal w o2.pl> napisał(a):

> W mojej tez nie. Nie widze problemu.

Nowelizacja prawa prasowego, ktora dotyczy blogerow i o ktorej pisze Vagla
http://prawo.vagla.pl/node/8936
jest powazniejszym problemem.

Tu jest o niedawny niewysluchanym stanowisku ISOC Polska
http://prawo.vagla.pl/node/8725

Stowarzyszenie ISOC Polska negatywnie ocenia projekt w zakresie, w którym ingeruje on w istniejącą definicję prasy, zawężając to pojęcie jedynie - bo taka będzie konsekwencja przyjęcia projektu - do działalności prowadzonej "dla zysku" oraz "instytucjonalnie". Zdaniem ISOC Polska ewentualne zabiegi legislacyjne winny zmierzać do podkreślenia, że obowiązkom rejestracji zarówno na gruncie dziś obowiązujących przepisów, jak i na gruncie przepisów postulowanych przez Ministerstwo w komentowanym projekcie, podlega jedynie wydawanie dzienników i czasopism. Te zaś nie wyczerpują wszystkich możliwych form prasowych na gruncie art. 7 ust. 2 Ustawy.