[Rejestr] wstepny komunikat

Katarzyna Szymielewicz katarzyna.szymielewicz w panoptykon.org
Śro, 17 Lut 2010, 12:03:42 MET

Witam ponownie,

ad 1. jeśli Boni rzeczywiście tak sformułował zdanie dotyczące rejestru, to
zostawmy termin. Ale sprawdziłabym to najpierw z nagraniem.

ad 2. dokładnie o to mi też chodzi - dalsze prace nad PT, takie jad dyskusja
nad definicją abonenta, nie są, w mojej ocenie, łamaniem naszej umowy. Nie
chodziło nam chyba o zamrożenie wszelkich projektów, które maja w nazwie
"telekomunikacja" czy w treści "komputer", a jedynie tych, które dotykają
spraw podstawowych dla funkcjonowania społeczeństwa informacyjnego.

Rozumiem zasadniczą trudność po obydwu stronach - i naszej i rządowej - z
postawieniem tej granicy. Być może Waszym zdaniem poniższy projekt powinien
być zaliczony do grupy ustaw problematycznych i również wstrzymany? W mojej
ocenie akurat nie.

Pozdrawiam,
K.