[Rejestr] wstepny komunikat

Katarzyna Szymielewicz katarzyna.szymielewicz w panoptykon.org
Śro, 17 Lut 2010, 02:19:31 MET

Witam,

bardzo dziękuję za pierwszy draft. Bardzo dobra robota. Zgodnie z naszymi
ustaleniami, przygotowałam kolejną wersję. Zmian/komentarzy merytorycznych
nie jest jednak wiele.

2 główne zastrzeżenia:
(i) do kategoryczności stwierdzenia, że rząd kontynuuje prace nad
kontrowersyjnymi dla nas projektami (bo chyba tego wciąż nie wiemy!) - więc
propozycja, żeby tego nie pisać;
(ii) do sformułowania nt. konsultacji społecznych w procesie stanowienia
prawa - że da się to zrobić nawet bez żadnych zmian technicznych/prawnych.
Rozumiem intencję, ale boję się wydźwięku na opak - tj. że tak naprawdę rząd
nie musi takich systemowych zmian wprowadzać, żeby było dobrze. Stąd
zaproponowana zmiana.

Pozdrawiam i zapraszam do czynienia dalszych ulepszeń ;-)
K.