[Rejestr] wstepny komunikat

Aleksander Waszkielewicz aleksander.waszkielewicz w firr.org.pl
Wto, 16 Lut 2010, 21:02:42 MET

Witam!

W załączeniu przesyłam draft dezyderatu.
Przejrzałem tam i nazad cały stenogram z wypowiedziami min.min. Boniego i Berka. W sumie znalazłem 6 zobowiązań, dopisałem 7. z pamięci (wypowiedź Boniego pod sam koniec, nie ma w stenogramie). Resztę zgodnie z ustaleniami.
Jutro będę do wieczora trudno dostępny mailowo, więc nie będę się mógł zbytnio zaangażować.

Pozdrawiam,
Alek

--
Aleksandsander Waszkielewicz