[Rejestr] Od czego zaczynamy?

Jozef Halbersztadt jothal w o2.pl
Pon, 15 Lut 2010, 07:44:53 MET

Od listy należy zacząć.
Co do bliskiej przyszłości moja propozycja trochę dalej idąca.
Trzeba się domagać by ten portal integrujący materiały z prac rządu, o którym mówił szef RCL M.Berek, był tak zrobiony, że nie byłoby kłopotów z re-use.

Czyli nie mniej otwarty jak Legislative Observatory
http://www.europarl.europa.eu/oeil/

Wtedy dałoby się wprowadzić system śledzący na wiki taki jak (dostępny jest kod źródłowy):
http://euwiki.org/Tratten/oeil/Stage_reached_in_procedure
który pozwala na bieżąco monitorować każdą zmianę.
Monitorowanie wygląda np. tak:
http://www.changedetection.com/log/eu/europa/europarl/file190_log.html

Wprawdzie 16 lub 17 mam rozprawę w WSA na Jasnej, ale tak czy inaczej postaram się wpaść.

JH
ISOC-PL

Dnia 14 lutego 2010 1:31 Katarzyna Szymielewicz <katarzyna.szymielewicz w panoptykon.org> napisał(a):

> To trzeba spisywac, powtorze wiec: czy jest ktos kto czuje sie na silach
> zrobic LISTE legislacji w toku i nadchodzacych, ktore sa w sferze
> naszych zainteresowan?

Wydaje mi się, że Dominika Bychawska zobowiązała się spróbować, siłami Fundacji Helsińskiej. A to jest coś ;-)
Może na nasze spotkanie - o ile dojdzie do niego - się uda. Dominika, jak Twoje szacunki?

K.SZ.

Lipszyc