[Rejestr] Refleksje po debacie

Anna Kuliberda anna.kuliberda w gmail.com
Sob, 6 Lut 2010, 19:06:45 MET

A propos konsultacji, Rada Działaności Pożytku Publiczego dostała
następująca informację, że takie właśnie informacje na temat planowanego
portalu konsultacji w Min. Gospodarki (swoją droga znowu jakieś jedno
ministerstwo się za coś zabiera i znów mwygląda to na nieskoordynowane
pojedyncze działanie).
Ze specyfiki MG wynika traktowanie przedsiębiorców jako soli społeczneństwa,
zresztą jak dotąd rząd najpoważniej traktował przedsiębiorców i tak pewnie
zostanie. irytujace są również planowane daty. Sto lat minie, aż to
powstanie. W ogóle polskie rządy bardzo słabo radzą sobie z budowaniem
wszelkiego rodzaju portali (warto wspomnieć, że np. ekoinfo portal powstaje
od 7 lat!!! - i wciąż jest w fazie planowania).
Szczerze mówiąc nie wierzę, ze uda im się coś zrobić.
Tym niemniej załączam dokument, który otrzymałam (Lipszyc też go miał, ale
mógł mu gdzieś się zabyć :)

pozdrawiam
AK

--
Anna Kuliberda
Stowarzyszenie Liderów Lokalnych Grup Obywatelskich