[Rejestr] Refleksje po debacie

Jaroslaw Lipszyc jaroslaw.lipszyc w wolnepodreczniki.pl
Sob, 6 Lut 2010, 16:45:11 MET

Katarzyna Szymielewicz pisze:

> nie możemy pozwolić na zastąpienie realnych konsultacji społecznych nt.
> metod zwalczania przestępczości internetowej / ochrony praw podstawowych w
> Internecie, kolejną "kawą u Premiera"

Wiem, ze Alek Tarkowski ma pracowac z Igorem Ostrowskim nad planem
dalszych poczynan. Moja propozycja jest taka:
- uzyc do tego otwartej listy dyskusyjnej
- konsultowac sie na wczesnym etapie
- wykorzystac fakt, ze ta lista istnieje, ze jest otwarta, i ze Alek
Tarkowski jest na nia zapisany
W ten sposob unikniemy kolejnego rozmieniecia sie komunikacyjnego, i
wypracujemy WSPOLNIE skuteczny model wspolpracy.
Pomimo roznych zgrzytow wczoraj - styl uprawiania polityki na szczytach
wladzy jednak rozni sie troche od modelu 3-sektorowego - wierze w model
kooperacyjno-komunikacyjny. Ale...

> 1. jakie są nasze oczekiwania pod adresem strony rządowej

...musimy przejmowac inicjatywe i byc bardziej skuteczni. O wyjsciu z
propozycja tez myslalem. Nie mam jeszcze jasnej koncepcji, jak to
skutecznie zrobic. Stoliki ekspertow? W jakim skladzie? Jak umocowane?

> oraz spisanie tego, wysłanie do Premiera i powieszenie na stronie. Do
> przemyślenia czy też do mediów.

Strona to tez media :) Informacja sie rozejdzie, teraz juz nie ma co sie
bac. Media zlapaly trop.

Lipszyc