[Rejestr] SKRÓCONA WERSJA

Katarzyna Szymielewicz katarzyna.szymielewicz w panoptykon.org
Czw, 4 Lut 2010, 23:36:40 MET

Zgadzam się z propozycją Lipszyca. Tym bardziej, że jest chyba najbliżej
sformułowania, które proponowałam w onegdaj w swojej pierwszej wersji.
Pierwsze myśli bywają najlepsze. Bez akceptowania, że "powstają nowe
zagrożenia", bo chyba nikt z nas nie ma przekonania, że tak obiektywnie
jest.

K.