[Rejestr] SKRÓCONA WERSJA

Jaroslaw Lipszyc jaroslaw.lipszyc w wolnepodreczniki.pl
Czw, 4 Lut 2010, 23:29:02 MET

Ja bym chyba nie podkresl zagrozen w taki prominentny sposob. W ten
sposob wpisujemy sie w polityke paniki. Nie grajmy na ich polu, nie
musimy sie chyba tlumaczyc z ochrony praw podstawowych?

Moze tak:
Dynamiczny rozwój technologii komunikacyjnych stwarza nowe szanse i
możliwości. Zdajemy sobie sprawę z istniejących zagrożeń, jednak nie
zgadzamy się na podejmowanie działań sprzecznych z podstawowymi zasadami
demokratycznego państwa, których koszty społeczne i ekonomiczne
zdecydowanie przewyższają możliwe do osiągnięcia korzyści.

?
Lipszyc