[Rejestr] podsumowanie spotkania

Magorzata Szumaska malgorzata.szumanska w panoptykon.org
Czw, 4 Lut 2010, 17:41:20 MET

Świetnie! Ja właśnie skończyłam swoją wstępną wersję. Oczywiście trzeba
teraz zdecydować, czy rzeczywiście udało mi się wybrać najważniejsze rzeczy,
a następnie dopracować całość. Może uda się też jeszcze coś przyciąć.

Pozdrawiam serdecznie,
MSz

--
FUNDACJA PANOPTYKON