[Rejestr] Wraca projekt BLOKOWANIA sieci. Czy są chętni do działania w tej sprawie?

Piotr Frączak piotr.fraczak w gmail.com
Nie, 12 Gru 2010, 20:06:19 MET

Niestety trochę to wynik zaniedbań po poprzedniej akcji, a teraz będzie dużo
trudniej zmobilizować ludzi. Trzeba załatwiać aktualne problemy, ale
konieczne jest załatwianie przy okazji spraw systemowych. Trzeba jeszcze raz
spróbować zmobilizować ludzi, ale efekt musi też dać impuls do
systematycznego monitoringu....

Piotr