[Rejestr] Historia choroby kazdego Polaka w wielkiej bazie danych

Maciej Bebenek mbebenek w gmail.com
Wto, 27 Kwi 2010, 04:16:56 EDT

Jarku,

właśnie o to chodzi, że system "przypisywania leków do lekarza"
istnieje od wieków i jest dziurawy jak sito. W papierowej metodzie
zestawiania recept nie masz możliwości sprawdzenia, czy jeden z
pacjentów nie zużywa np. 1 kg leków dziennie (lub więcej !).
Dopiero zestawienie historii choroby i zakupionych leków daje jakieś
szanse na zamknięcie kurka.

A co do tajemnicy lekarskiej i innych zastrzeżeń - 101% zgody.

M.