::p::e::s::t::o::niedziela

pesto raster@acn.waw.pl
Fri, 16 May 2003 15:39:29 +0200

hej, w niedziele (18.05) w warszawie 2 wydarzenia zasluguja na uwage:

----przede wszystkim zespol ANDY zagra koncert w klubie OFF o 21.00, wstep
tylko 5 zl i naprawde warto, jesli jeszcze nie kojarzysz tej kapeli
skladajacej sie z 4 slasko-malopolskich dziewczyn to naprawde ostatni moment
zeby skojarzyc.
dla fanow zrobilem koszulke:
http://butik.pl/b1/commodity;jsessionid=amnFQoXGeeB-?groupId=29096

---tymczasem ja sam bede podpisywal moja fatalnie sprzedajaca sie ksiazeczke
"warszawa plonie" na miedzynarodowych targach ksiazki w palacu kultury.
na stoisku: Lampa i Iskra Boza sektor A, stoisko 127
o godzinie: 15.00
(przede mna rowniez tam podpisywac beda: Dorota Masłowska - godz. 14; Marcin
Świetlicki - godz. 13; Bartosz Muszyński - godz. 12)
serdecznie zapraszam - takze oczywiscie bez tomiku do podpisania.

na ::p::e::s::t::o:: tymczasem nic nowego :(
pozdrawiam, michal

---------- michal kaczynski zaprasza na ::p::e::s::t::o::
http://pesto.art.pl/ ----- ewolucja zycia codziennego