::p::e::s::t::o::...kuszulki

pesto raster@acn.waw.pl
Fri, 2 May 2003 14:03:10 +0200

ZUPELNA NOWOSC
http://butik.pl/pesto - mozna tam kupic koszulki z nadrukowanymi grafikami z
mojej strony, jest takze kilka wierszy. czekam na sugestie, ktore prace
chcielibyscie abym jeszcze tam wstawil, da sie zalatwic. niestety koszulki
moga byc tylko biale. aha, uprzedzajac pytanie - ja tego sam nie robie, daje
tylko grafiki, a reszta zajmuje sie butik.pl, oni biora tez pelna
odpowiedzialnosc za cale przedsiewziecie.

NATOMIAST NA
http://pesto.art.pl/ cos mi sie pomylilo i wcale nie ma wiosny - jest
przepis na smazone grzanki, a takze na wegetarianski zurek.
za to duzo roznych innych atrakcji - zabralem sie za robienie animowanych
gifow z bohaterami "gwiezdnych wojen", jest tez znakomity gosc - rafal
bujnowski ktory przyslal mi troche sztuki. no i kolejny traktat filozoficzny
anarchodadaistycznego stow. na rzecz eskalacji protestow im. heliogabala i
moze cos jeszcze, nie pamietam. sprawdzcie.

mam nadzieje, ze wszyscy juz wysiali nasionka ziolek, ja mam calkiem zielony
ogrodek na parapetach. pozdrawiam, michal

aha, motto, to a propos tych cholernie drogich koszulek: In the decor of the
spectacle, the eye meets only things and their prices.