[KREDYT] Re: [KREDYT] Zmiany w kredycie konsumencki m. Dziesięć dni na rezygnację

Rafał Ignasiak kredyt@listy.icm.edu.pl
Mon, 29 Sep 2003 16:11:36 +0200

Witam Piotr,

Monday, September 29, 2003, 9:00:29 AM, you wrote:

PJO> Inni twierdzą, że wydłużenie możliwości wycofania się z kredytu aż do 10
PJO> dni  może okazać się dla niektórych klientów denerwujące, ponieważ przy
PJO> sprzedaży  ratalnej sprzedawcy, z obawy przed uszkodzeniem np. telewizora
PJO> czy lodówki, nie  dostarczą sprzętu od razu. Zapewne przyjdzie na niego
PJO> czekać 10 dni.

co to za bzdura?
Sprzedawcę kompletnie to nie obchodzi, ponieważ rezygnacji można
dokonać tylko dostarczając dokument wcześniejszego "porozumienia" ze
sklepem. Czyli, że albo klient zapłacił za towar gotówką, albo bierze
inny kredyt albo sprzedawca zgodził się przyjąć towar (czego nie musi
robić, jeżeli wszystko jest z nim ok). A który klient zawierając "umowę
ratalną" ma przygotowaną kasę na zapłatę gotówką? jeden na 100?
Sprzedawca dostarczy towar od razu, a klient jak przeczyta umowę i
powie, że chce oddać usłyszy to co wyżej wymieniłem.

--
pozdrawiam,
 Rafał                            mailto:rafal_ignasiak@wp.pl