[KREDYT] Re[2]: Lista KREDYT

"Mariusz A. Jasiński" kredyt@listy.icm.edu.pl
Wed, 14 May 2003 21:10:28 +0200

Grzegorz wrote:
> Mariusz wspomniał swego czasu, że nieodpowiada mu załatwianie kredytu
> przez internet- ogólnie na odległość. Ja bym do tego dodał- w filii, w
> której nie ma decydentów i ludzi przynajmniej w połowie mających
> wpływ na decyzję o przyznaniu.

ooo, ten też dobrze gada :-))

np. odradzam Millennium - u nich jest straszliwa biurokracja
jeśli chodzi o kredyty a w kwestii decyzji i elastyczności
placówki mają chyba zero do powiedzenia, to tak samo jakbyś
brał kredyt w banku wirtualnym i kontaktował się przez
agenta, do którego nawet nie możesz zadzwonić, bo Millenium
ma wszystkie numery zastrzeżone (poza 080x ;-))

MJ