[KREDYT] RE: [KREDYT] Jak zmienia się zmienne oprocentowanie kredytu

Maciej Kossowski kredyt@listy.icm.edu.pl
Mon, 9 Jun 2003 09:39:12 +0200

> Panie Macieju, mi zabrakło podsumowania w tym artkule.
> Które zasady są ostatecznie dobre, a których klient powinien unikać
> jak ognia.

az tak zle nie jest - lepsza jest (na wszelki wypadek) oczywiscie
konstrukcja WIBOR plus marza chociaz tutaj sa tez rozne triki (np.
Millennium czy nawet BPH, gdzie zmienia sie tylko raz na 6 mies.). Z drugiej
strony jesli bank sam ustala i jednoczescie konsekwentnie obniza to tez nie
mozemy mu niczego zarzucic.

Ciekawostka: Pekao teraz przeszlo na WIBOR 3M - wczesniaj tez mieli swoja
stope bazowa
mowia ze marza 1,5 pkt ale jak zwykle tylko dla VIP-ow.