[Karty] Diners Club - wrażenia :)

Piotr J. Ochwał pjo at ochwal.net
Tue Aug 25 15:50:40 CEST 2020


Na Aliexpresie się da tym płacić no i bilety lotnicze zawsze tylko
Dinersem opłacam. Pan Luis od razu oddaje kasę, a sami się bujają z
przewoźnikiem, nierzadko kilka miesięcy.

wt., 25 sie 2020 o 15:41 Kamil Jońca <kjonca at wp.pl> napisał(a):
>
> pjo at ochwal.net (Piotr J. Ochwał) writes:
>
> > przesyłam gdzie trzeba :)
> >
> > wt., 18 sie 2020 o 09:31 Kamil Jońca <kjonca at wp.pl> napisał(a):
> >>
> >> Dzień dobry.
> >> Nie wiem czy ta lista jest jeszcze aktywna, ale zaryzykuję :)
> >> Jako że zmieniła mi się sytuacja zaswodowa  (pierwsza w życiu umowa o
> >> pracę) stwierdziłem, że się szarpnę i zawnioskuję o dinersa. (A co, do
> >> kolekcji będzie)
> >> Wniosek  przez internet - można powiedzieć typowy. Później przyszła
> >> nieaktywna karta, z prośbą o odesłanie dokumentów (zaświadczneie o
> >> zarobkach i takie tam)
> >> I zaczałem sie czuć jakbym się cofnął o ładnych parę lat. :)
> >>
> >> Po otrzymaniu dokumentów przez Diners minął dzień (roboczy) gdy dostałem
> >> SMS, że  kartę można aktywowwać.
> >> No to telefon, aktywacja i nadanie pinu. Poszło.
> >>
> >> Następnie probowałem aktywować sobie serwis internetowy, bez
> >> powodzenia (BTW, kto to wymyślił, że pola z hasłem i emailem nie
> >> obslugują "wklej"? jakieś źle rozumiane bezpieczeństwo?)
> >> Nie udało się, znowu telefon na infolinie, gdzie dowiedziałem się, że po
> >> aktywacji karty, limit zostaje udostępniony około północy ... (Hm, w
> >> takim plebejskim mbanku, karty mogę używać zaraz po aktywacji)
> >> No nic, dziś rano, udało mi sie przejść formularz aktywacji podglądu
> >> internetowego , miałem dostać link akywacyjny.  Mail z linkiem
> >> przyszedł. Ale kliknięcie powodowało przepiękne "500  Entschuldigung! Da
> >> ist uns wohl ein Fehler passiert. " :)
> >> Chyba Diners wyraźnie chce mi dać do zrozumienia, że nie jestem mile
> >> widziany. :)
> >>
> >> KJ
> >>
> >> --
>
> Żeby nie było, że tylko marudzę. Tego samego dnia dostęp internetowy już
> miałem (acz nie wiem, czy przez link, czy tez ktoś dopchnał kolanem.)
> Na plus należy uznać konsultantów - odpowiadają szybko i w miarę
> kompetentnie.
> Sam system internetowy - nie ma się bardzo do czego przyczepić,
> przydałyby sie może blokady (a nie tylko ich suma).
>
> Więc po pierwszych perturbacjach, można powiedzieć, że wszystko
> zakończyło się pomyślnie.
>
> Co trochę rozczarowujące to akceptacja - w internecie jedynie uber eats
> udało mi się dinersem opłacić. W stacjonarnych sklepach jest lepiej,ale
> też już trafiłem, na takie które nie akceptują.
>
>
> KJ
>
> --
> http://stopstopnop.pl/stop_stopnop.pl_o_nas.html
>
> _______________________________________________
> Karty at listy.icm.edu.pl
> https://listy.icm.edu.pl/mailman/listinfo/karty



More information about the Karty mailing list