[Karty] Diners Club - wrażenia :)

Kamil Jońca kjonca at wp.pl
Tue Aug 25 15:41:38 CEST 2020

pjo at ochwal.net (Piotr J. Ochwał) writes:

> przesyłam gdzie trzeba :)

Żeby nie było, że tylko marudzę. Tego samego dnia dostęp internetowy już
miałem (acz nie wiem, czy przez link, czy tez ktoś dopchnał kolanem.)
Na plus należy uznać konsultantów - odpowiadają szybko i w miarę
kompetentnie.
Sam system internetowy - nie ma się bardzo do czego przyczepić,
przydałyby sie może blokady (a nie tylko ich suma).

Więc po pierwszych perturbacjach, można powiedzieć, że wszystko
zakończyło się pomyślnie.

Co trochę rozczarowujące to akceptacja - w internecie jedynie uber eats
udało mi się dinersem opłacić. W stacjonarnych sklepach jest lepiej,ale
też już trafiłem, na takie które nie akceptują.

KJ