[Karty] e-taca

Stanisław stabor at symphonia.x.pl
Tue Aug 6 10:00:44 CEST 2019

wt., 6 sie 2019 o 08:25 Stanisław <stabor at symphonia.x.pl <mailto:stabor at symphonia.x.pl>> napisał(a):
> Wierni w Polsce nie są specjalnie zainteresowani przejrzystością finansów Kościoła,

Zgadza się. To nie ja będę rozliczał proboszcza z tego, na co wydał
podarowaną mu forsę. Jest dorosły i to jego sprawa.

No o tym właśnie piszę. Ty nie będziesz rozliczać, bo Twoim zdaniem to forsa podarowana proboszczowi.
Holendrzy mają potrzebę rozliczać, bo uważają, że to środki publiczne zebrane na rzecz wspólnoty, o których wydatkowaniu decyduje rada parafii.
Dlatego właśnie sądzę, że ten pomysł w Polsce się nie przyjmie, a szkoda, bo czasem nie mam w gotówce tyle, co chciałbym dać.
St