[Karty] e-taca

Piotr J. Ochwał pjo at ochwal.net
Tue Aug 6 08:47:28 CEST 2019

wt., 6 sie 2019 o 08:25 Stanisław <stabor at symphonia.x.pl> napisał(a):
> Wierni w Polsce nie są specjalnie zainteresowani przejrzystością finansów Kościoła,

Zgadza się. To nie ja będę rozliczał proboszcza z tego, na co wydał
podarowaną mu forsę. Jest dorosły i to jego sprawa.

> proboszczowie też nie mają na ogół entuzjazmu do ujawniania finansów

parafialne sprawozdania finansowe są jawne. Niektóre parafie publikują
w sieci, inne udostępniają na wniosek emailem albo w kancelarii
parafialnej do wglądu. Nic ciekawego poza tym, że z roku na rok jest
coraz mniej kasy.