[Karty] Czy BPH jest bankiem?

Michał Leśniak michall at isn.pl
Tue May 31 17:49:52 CEST 2011

Michał zgodnie z ustawą o rachunkowości okres przechowywania Twoich danych powinien wynosić 5 lat od ostatniego dnia roku w którym zamknięto rachunek. A ponieważ przechowywanie to też przetwarzanie, a podstawa prawna wynika z przepisów prawa - nie możesz zabronić BPH
przetwarzania tych danych dla wyłącznie celów prowadzenia rachunku.
KOJOT

Dziękuję za tę informację. Moje pytanie brzmi - czy bank ma przez 5 lat przechowywać i przetwarzać WSZYSTKIE dane jakie zebrał  na mój temat, czy tylko te które są niezbędne do identyfikacji czyli imię, nazwisko, PESEL, adres zamieszkania.

Michał