[Karty] Czy BPH jest bankiem?

kojot at astercity.net kojot at astercity.net
Tue May 31 15:36:03 CEST 2011

On Tue 31/05/11 14:02 , "Michał Leśniak" michall w isn.pl sent:
>       Tochę mi opadają ręce, ale może fachowe siły doradzą co

> Na
> moje pytanie jak długo od zamknięcia rachunku przechowuja moje dane
> osobowe
> otrzymałem od dwóch osób odpowiedź, że mogę je zastrzec na piśmie .
> Tyle że ja
> to już zrobiłem!

Michał zgodnie z ustawą o rachunkowości okres przechowywania Twoich danych powinien wynosić 5 lat od ostatniego dnia roku w którym zamknięto rachunek. A ponieważ przechowywanie to też przetwarzanie, a podstawa prawna wynika z przepisów prawa - nie możesz zabronić BPH
przetwarzania tych danych dla wyłącznie celów prowadzenia rachunku.
KOJOT