[Karty] Bank nie może zastrzec swojej karty?

Piotr J. Ochwał pjo at ochwal.net
Mon Jun 20 17:02:46 CEST 2011

W ramach robienią porządków, wysłałem niedawno do BZWBK wypowiedzenie
umowy rachunku bankowego (powołane na KC730). Dzwoni do mnie dzisiaj
bank i twierdzi, że nie zwróciłem im karty, a powinienem. Ja na to,
żeby sobie bank tę kartę zastrzegł, skoro klient nie zwrócił. Bank mi
na to, że nie może, że powinienem sam zadzwonić pod jakiś tam numer i
zastrzec. A ja na to, że karta jest własnością banku, a nie moją, a
właściciel przecież może robić ze swoją własnością co mu się żywnie
podoba. Emajrajt?