[Karty]   Płatności mobilne NFC w Inteligo

Michal Macierzynski amra at onet.pl
Fri May 21 16:58:58 EDT 2010

Dopiero na liscie jestem i tylko w rece mialem. :D
Wady moim zdaniem - jeden model na rynku. Nawet jak bedzie wiecej, to wiadomo...

Co do nalepek - moj zblizak sie wzial porysowal, a pod obudowe wladowalo sie tle paprochow, ze glowa mala. Nalepilem niestety w taki sposob, ze tych paproszkow musialo sie nagromadzic - ale inaczej kamere mogloby zaslonic. Ale ponoc juz sa na elastycznym plastiku i wielkosc tez jest coraz mniejsza, wiec kto wie?

BTW - ja tam jestem fanem mpaya do parkometrow. Problem w tym, ze nigdzie nalepki teraz nie mozna kupic, a przez internet zamowic sie nie da :(

Wiadomość napisana przez Dawid Kulbicki w dniu 2010-05-21, o godz. 22:27: