[Karty] WBK i fraud

Sebastian Malarz sebmal at onet.pl
Thu May 6 16:52:19 EDT 2010

Ach, żebyś wiedział w ilu bankach na tego typu reklamacje odpowiada
się najpierw negatywnie :) na zasadzie, na początek napiszmy, że
odrzucamy - jak faktycznie jej nie dokonał, to się przecież klient
odwoła :-) Inna sprawa, że zapewne udział uznanych odwołań jest chyba
zawsze większy niż uznanych reklamacji :-) Nie wspomnę już o takich
przypadkach, jak to klient otrzymywał z banku informację o odrzuceniu
reklamacji, po czym interweniując dalej np. bezpośrednio u agenta
rozliczeniowego czy sklepie okazywało się, że przecież reklamacja
została uznana, a środki zwrócone do banku :-)

Pozdrawiam,
Sebastian Malarz