[Karty] =?ISO-8859-2?Q?Re: Re: =3D?ISO-8859-2?Q?Re: Re: Posiadacze kart Citi, ostatnia ch=

Kamil Jońca kjonca at wp.pl
Tue Apr 21 18:33:01 CEST 2009

Roman Habrat <roman.habrat at aster.pl> writes:

> Sebastian Malarz pisze:
[...]

> Myślę, że akurat w tym wypadku nie będą tego nawet próbować, gdyż dowolny taki
> przypadek - o ile by nie złapali gościa za rękę - byłby łatwy do nagłośnienia

Wiesz, po tym jak lukas odpowiedział klientowi, że nie może odpowiadać
za prawcownika, gdyż pracownik, nie miał w zakresie obowiązków okradania
kont klientów ...

Cała nadzieja w tych złych dziennikarzach nagłaśniających tego typu
sprawy.
KJ

--
yo-yo, n.:
        Something that is occasionally up but normally down.