[Karty] Karty Makro - opłaty za transakcje

Lejak news-list at chello.pl
Tue Aug 28 22:04:20 CEST 2007

	Na początku roku było kilka postów o tej karcie, później już tu nic na
ten temat nie widziałem. A dopiero niedawno wziąłem regulamin. w TOiP do
kart w rozdziale II, punkcie 1 jest pozycja "2) Opłata za obsługę
transakcji" i powołanie się na regulację komunikatem Prezesa Zarządu
(banku? Makro?  :-P  ) do wglądu w punkcie handlowo-usługowym. To
wygląda na możliwość wprowadzenia (jeśli jeszcze nie ma) prowizji od
transakcji z dnia na dzień, w praktyce bez ostrzeżenia (nawet PJO przed
zakupami chyba nie zagląda do punktu informacyjnego sprawdzić, czy nie
zmieniła się ta pozycja TOiP  :-)  ).

	Jak jest teraz w praktyce: prowizja za transakcje nie jest (jeszcze)
przerzucona na płacącego? Bo przy opłacie za wydanie 39 zł takiemu
drobnicowcowi jak mnie z czysto ekonomicznych względów nie opłaca się
starać o tę kartę - tylko wygoda mogłaby być argumentem za staraniem o nią.

	I jeszcze jedno: po pobieżnym przejrzeniu regulaminu nie znalazłem
zastrzeżenia przekazywania danych do BIK. Przegapiłem, czy taki zapis
jest w umowie, a nie w regulaminie?

--
          Lejak
   news-list w chello.pl

--
----- AlphaNet - najtaniej w sieci! --------
  Odnowienia domen w rewelacyjnych cenach!