[Karty] Kontakt Nordea

krzysztof korus hrisinthemorning at wp.pl
Thu Sep 21 10:12:25 CEST 2006

Drodzy Listowicze,
Czy macie może kontakt do kogoś w Nordei w centrali w departamencie
kredytów hipotecznych? Chcę (chciałem) u nich wziąć kredyt hipoteczny,
złożyłem papiery, wszystko cacy, ale tuż przed samym podjęciem decyzji
REP obsługujący mnie ze strony nordei zaczął bąkąc coś o odmowie kredytu
(choć wszystkie przesłanki były w porządku), podając totalnie odjechaną
argumentację, a kończy to bąkanie, iż właściwie rozwiązaniem jest
wzięcie dużo większego kredytu (nie tylko na zakup ziemi, ale i budowę
domu). Do tego stopnia jest to niejasne, iż chciałbym to sprawdzić u
źródła w Nordei w departamencie weryfikacji wniosków. Oczywiście
infolinia mnie do tego nie dopuszcza, więc poszukuję jakiegoś numeru
telefonu od tyłu. Jeśli możecie mnie wspomoć szybko, będę wdzięczny. KK