RE: [Karty] Postępowanie antymonopolowe przeciwko eCard

Karolxx64 karolxx64 at aster.pl
Wed Sep 13 18:09:59 CEST 2006

-----Original Message-----
From: karty-bounces at listy.icm.edu.pl [mailto:karty-bounces at listy.icm.edu.pl]
On Behalf Of Alf/red/
Sent: Wednesday, September 13, 2006 1:07 PM
To: Karty
Subject: [Karty] Postępowanie antymonopolowe przeciwko eCard

> http://www.rzeczpospolita.pl/News/1,40,38489.html

> Został on poinformowany przez eCard, że zgodnie z
> umową zostaje obciążony transakcją, ponieważ została ona zrealizowana
> przez nieuprawnioną osobę (inną niż właściciel karty).

Jaka jest praktyka (jeszcze nie zajrzałem do żadnego regulaminu sklepowego)
realizacji zakupów przez Internet w Polsce ?
Czy za moje zakupy może zapłacić ktoś inny swoją kartą ?
Czy takie działanie oznacza od razu "kradzież" ?
Wydaje mi się, że jeżeli właściciel karty nie składa reklamacji, to chyba
wie co i w jaki sposób kupił.

Pozdrawiam,
Karol