Odp: Re: [Karty] moja Citikarta **54 0002 właśnie wygrała :)

Roman Habrat Roman.Habrat at asseco.pl
Mon Nov 13 00:23:09 CET 2006

PJO - zapisano w dniu 2006-11-12 23:41:32:

> a ja się zastanawiam, kiedy wykluczą z gry tankowanie na Neste24? ;-)
> Jak się ma duży dostępny limit na karcie i komuś się nudzi w nocy, to
> można se siedzieć na stacji, autoryzować do woli za 51 zł a jak
> wyjdzie odpowiednia kombinacja, to podjechać na stanowisko i
> zatankować. Ciekawe za którym razem Citek zadzwoni z pytaniem, co jest
> grane? :-)

Za każdym razem wchodzi blokada na autoryzowaną kwotę, więc nie "do woli"
tylko do limitu karty. Co więcej, ktoś chyba jest nieco obciążany za każdą
autoryzację, więc takie zabawy jego kosztem powinny wywołać interwencję
(załoga interwencyjna, a nie telefon) lub jakąś blokadę.