Re: [Karty] moja Citikarta **54 0002 właśnie wygrała :)

Piotr J. Ochwal piotr.ochwal at gmail.com
Sun Nov 12 23:41:32 CET 2006

> Na marginesie - kod autoryzacji z powtarzającą się jedną cyfrą jest na
> prawdę rzadki. Ja mam końcówkę karty 6006 i niestety nie trafiła mnie taka
> autoryzacja. Zawsze mam jakieś 524869 lub podobne łamańce :)

a ja się zastanawiam, kiedy wykluczą z gry tankowanie na Neste24? ;-)
Jak się ma duży dostępny limit na karcie i komuś się nudzi w nocy, to
można se siedzieć na stacji, autoryzować do woli za 51 zł a jak
wyjdzie odpowiednia kombinacja, to podjechać na stanowisko i
zatankować. Ciekawe za którym razem Citek zadzwoni z pytaniem, co jest
grane? :-)