Re: Re: [Karty] Czipowaniezagranicą

Witek Dębicki witek at world.pl
Mon May 29 21:42:43 CEST 2006

Roman Habrat <Roman.Habrat at asseco.pl> wrote:

> ST - zapisano w dniu 2006-05-29 15:57:46:
>
> Zapewne kocha swoich francuskich udziałowców, a nie kocha polskich
> udziałowców TPSA.
> Jak inaczej wytłumaczyć fakt pobrania tak słonej opłaty za markę?

Bardzo proste. Chodzi o wyprowadzenie pieniędzy ze spółki z pominięciem
pozostałych akcjonariuszy. A że FT od pewnego czasu wykazuje straty, to CITu
francuskiego zapewne nie zapłacą :)
Myślę, ze im się opłaca. W Polsce by musieli zapłacić CIT 19%, a następnie
19% podatku od dywidendy, podzielić się akcjonariuszami... No i w tpsa ta
opłata licencyjna wchodzi w koszty ;)