[Karty] visa money pl wbk bz ludnosc bordello

Piotr Gralak piotr.gralak at gmail.com
Tue May 23 20:40:03 CEST 2006

> czy nie majac rachunku w bzwbk mozna sobie w oddziale zdefiniowac jakis
> rachunek, odebrac zdrapke i robic na ten rachunek przelewy, czy  tez
> jak sie ma
> zdrapke to rachunek do przelewu definiuje sie przez bzwbk24?
> *** blad ***

Nie ma zdrapek. Są drogie tokeny (80 zł) albo hasła SMS (bezpłatnie 5
w miesiącu).
W oddziale od ręki definiują ci dostęp - podpisujesz nową umowę. Ja
też miałem tylko do podglądu, a teraz już mogę przelewać.
I muszę przyznać uczciwie - trafiłem na rewelacyjną obsługę (Al.
Niepodległości przy metrze Racławicka). Pani od razu wiedziała o co mi
chodzi i od ręki wszystko załatwiłem :)
Jako że byłem nastawiony bardzo sceptycznie (po doświadczeniach w
innym oddziale), to doznałem bardzo pozytywnego szoku :)

PG