[Karty] visa money pl wbk bz ludnosc bordello

Boguslaw Lados blad at pingwin.waw.pl
Tue May 23 20:30:18 CEST 2006

From: "Dawid Kulbicki"
> Ja mam tylko KK i w BZWBK24 definiuję odbiorców w opcji
> ustawienia/odbiorcy. Można też wpisać dowolny rachunek przy
> wykonywaniu przelewu. Wszystkie te operacje są zatwierdzane smsem.
>
> Przelew wykonuje się dokładnie tak samo jak każdy inny.

u mnie po wejsciu w "odbiorców" mam komunikat
"113 - Opcja aktywna tylko dla klientów posiadających token lub
smsKod!"

chyba udam sie do oddzialu, zeby to uruchomic
i wyprobowac przelew na OKO
Najwyzszy czas na test, bo jak mi sie obecny MC na jesieni skonczy
to nowego z chipem juz nie chce od nich
*** blad ***