[Karty] visa money pl wbk bz ludnosc bordello

Dawid Kulbicki dave at karty.info
Tue May 23 01:02:33 CEST 2006

Wysłałem zapytanie do rzecznika klienta. Ciekawe co odpowie.

Treść poniżej:
"Witam

Złożyłem wniosek o wydanie karty kredytowej money.pl. Został on
zaakceptowany i karta jest już gotowa.
W związku z tym mam pytanie, które nurtuje także wielu moich znajomych.
Na stronie www.money.pl jest wskazówka, iz korzystanie z w/w karty, w
drugim i każdym następnym roku, nie jest obarczone żadną opłatą, pod
warunkiem wykonania 5 transakcji w danym miesiącu.
Niestety informacja ta nie znajduje odzwierciedlenia w zaktualizowanej
TOiP BZWBK, która obowiązuje od 22 maja 2006 r.

Proszę o wskazanie gdzie znajduje się stosowny zapis, gwarantujący
nieodpłatność karty w kolejnych latach.
Zadaje pytanie tym kanałem komunikacji, ponieważ nie uzyskałem
satysfakcjonującej odpowiedzi w swoim oddziale.

Z poważaniem

Dawid Kulbicki"