[Karty] visa money pl wbk bz ludnosc bordello

Dawid Kulbicki dave at karty.info
Tue May 23 00:45:40 CEST 2006

Piotr Gralak napisał(a):
> na www money pl dowiaduje sie, ze od 2 roku oplata nie jest pobierana
> o ile dokonam
> 5 transakcji w miesiacu na dowolne kwoty

zgadza się

> czy strona money pl jest w jakikolwiek prawny sposob elementem umowy
> miedzy mna a bankiem bzy wbk, ktory wydaje te karty?

Podejrzewam, że nie jest stroną umowy.

> albowiem w oficjalnym cenniku nie ma ANI SLOWA na temat tych 5 transakcji.
> sa podane limity kwotowe zwolnien od oplaty w przypadku innych kart
> bzy WBK, z dopiskiem nie dotyczy money.pl. a o money.pl ani slowa...

I tu też racja, tak jakby chcieli przemilczeć ten temat. Dziwne, tym
bardziej że zmieniona TOiP obowiązuje od wczoraj.

> dodajac do tego fakt, ze nie mam w ogole zadnej umowy, to juz sam nie
> wiem co o tym myslec...

Jutro będę w banku i zadam to pytanie. Niestety, znając kompetencję
"czynnika białkowego" w BZWBK to nic się nie dowiem. Ale będę twardy!

--
Dawid