[Karty] Re: "idealna" karta Fortis Banku

Dawid Kulbicki dkulbicki at wp.pl
Fri May 19 23:23:31 CEST 2006

Karol Zwiruk napisał(a):
> ciekaw jestem po co Fortis przygotował 2 plastiki skoro ten sam klient
> otrzymuje oba... może nie mogli się zdecydować :)

Ja dzisiaj dostałem wersję z "Fortis" i z holo-paskiem. Czyli nadal
wydają tą wersję nowym klientom, mimo wskazówki VISA, żeby tego nie
robić. Pewnie kupili tego sporo i nie mogą oddać. Nie powiem żebym się
zmartwił, bo chciałem mieć kartę z paskiem holograficznym, a to pewnie
jedyna okazja żeby taką dostać (przynajmniej na razie).

--
Dawid