[Karty] Re: "idealna" karta Fortis Banku

Karol Zwiruk karol at zwiruk.pl
Fri May 19 23:04:42 CEST 2006

"Wojciech Frabinski" <wflisty w interia.pl> napisał(a):

> Jak wygląda karta zamówiona na wniosku pobranym ze strony Fortisa ?  Na
> tej stronie i chyba na samym wniosku, znajduje się wizerunek karty z
logiem
> Fortisa. Natomiast na stronie www.idealnakarta.pl znajduje się wizerunek
> bez loga banku - taką właśnie kartę dostałem, przesyłając wniosek pobrany
> tej strony.
> Ciekawe czy Fortis ma dwa wizerunki, w zależności od tego na jakim
> wniosku zamawia się kartę. Byłoby to dość dziwne, skoro jeśli z jednej
strony nie
> [...]
produktu.

składając wniosek o kartę otrzymałem taki plastik:
http://kartyonline.pl/galeria_data/fortis_ideal_przod.jpg

następnie po rozmagnesowaniu się holo-paska otrzymałem taką kartę:
http://kartyonline.pl/galeria_data/ideal_awers.jpg

rewersy takie same (no prawie, inna seria TAG Systems 9067 oraz 9066), brak
na nich niestety numeru telefonu do banku ;(

ciekaw jestem po co Fortis przygotował 2 plastiki skoro ten sam klient
otrzymuje oba... może nie mogli się zdecydować :)

Karol Żwiruk
Świat Kart http://KartyOnLine.pl