[Karty] ciekawostka - PIN w placowce

Adrian Kurowski adrian.kurowski at kartyonline.pl
Thu Mar 16 12:42:17 CET 2006

"Piotr Gralak" <piotr.gralak at gmail.com> napisał(a):

> łeeeeeeeeeee
> myślałem że jak ci embosują w placówce to i PIN od razu.

No właśnie tak jest. Możesz dostać kartę od ręki wraz z PINem (plaskacza)
albo odebrać kartę wypukłą w oddziale również z PINem, albo poprosić o
wysłanie karty wypukłej pocztą (bo np. nie uda się jej wydać w momencie
składania wniosku) i wtedy jeżeli jest akceptacja to PIN od razu a karta
później pocztą :)

Ogólnie jest dużo możliwości :)

-adrian